Nog 14 dagen - Reisverslag uit Overijse, België van Astrid Huizing-Nieuwenstein - WaarBenJij.nu Nog 14 dagen - Reisverslag uit Overijse, België van Astrid Huizing-Nieuwenstein - WaarBenJij.nu

Nog 14 dagen

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

15 April 2008 | België, Overijse

Hallo allemaal,:-D
Het aftellen is voor mij nu echt begonnen. Om alvast in de stemming te komen ga ik van zondag 20 tot 27 april voor een week met de fietsclub naar Mallorca. Dit kwam toevallig zo uit maar zo kan ik wel alvast wennen aan het dagelijks op de fiets zitten.
Op 29 april vertrek ik dan 's avonds samen met Dik richting Sevilla om daar aan mijn fietsavontuur te beginnen.:cool: Ik vind het allemaal best wel spannend. Er zijn momenten dat ik denk "yes" :biggrin: ik mag bijna maar er zijn ook momenten dat ik denk "oei" :shock: waar begin ik aan. Volgens de kinderen die regelmatig voor een langere periode weg waren hoort dat erbij dus onderga ik dapper de vlinders of de knoop in mijn maag.
Ik hou jullie voortaan vanaf deze plaats op de hoogte van mijn wel en wee en ik hoop van jullie soms ook een reactie te krijgen hetzij via deze side hetzij via mijn gewone emailadres.
Liefs Astrid

  • 15 April 2008 - 12:40

    Lennart:

    haha, ben ik lekker de eerste die jou een reactie geeft. :) deze lengte valt gelukkig nog wel te lezen :P

  • 15 April 2008 - 13:34

    Esther:

    Zet hem op, we denken aan je....

  • 15 April 2008 - 13:35

    Karel D RIDDER:

    Veel succes ermee Astrid, Veke en ik duimen alvast voor je...
    en...... FIETS VERDER DOOR HET LEVEN.....

  • 15 April 2008 - 14:27

    Magda:

    Prachtig en wens je succes en veel uithoudingsvermogen. (: Het ga je goed!

  • 15 April 2008 - 14:37

    Vera:

    heel veel succes en ik zal regelmatig kijken hoe ver je bent.

  • 15 April 2008 - 14:38

    Kirsten:

    Hoi mams,
    De site is mooi geworden na het geploeter vandaag en gisteren :) Ben erg benieuwd naar je avonturen en wacht vol spanning de verhalen af. Komt vast helemaal goed en jij gaat vast de leukste dingen meemaken. En tussendoor kun je natuurlijk altijd nog skypen :P

    Dikke knuffel

  • 15 April 2008 - 15:01

    Ans:

    Wel Astrid E VIVA Espagna - doet dat goed en geniet ervan - en als het niet meer gaat gewoon stoppen - en verder genieten
    Ans

  • 15 April 2008 - 15:32

    Roderick:

    hoi mam,

    Veel plezier met je blauwe varkentje (zie foto). Of mag die niet mee? Ik ben benieuwd naar alle avonturen. We lezen ze wel hier.

    Knuffel

  • 15 April 2008 - 16:32

    H En M Melkert:

    Hoi Astrid,
    Heel stoer van je om zoveel kilometers te gaan fietsen. We wensen je heel veel succes, doe voorzichtig en wij gaan je sponsoren.
    Veel groetjes en tot ziens
    Hans en Marianne Melkert

  • 15 April 2008 - 16:36

    Jelle:

    wauw astrid wat
    cool tot aankomend weekend

  • 15 April 2008 - 17:44

    Dik En Jose:

    He kilometervreter,

    Astrid heel veel succes gewenst met je fietsavontuur.
    Kom wel weer heel thuis hoor.

    Groetjes Dik en Jose

  • 15 April 2008 - 18:53

    Gertie:

    sterkte met de voorbereidingen.
    Onderzoek is nodig. ook in NL. wordt een groot onderzoek gedaan op het LUMC met subsidie.
    Heel veel succes en een vol spaarvarken toegewenst!!!.

  • 16 April 2008 - 09:59

    Thea:

    Met jou doorzettingsvermogen gaat het zeker lukken!!!!!
    Heel veel succes meid.
    Ik blijf je volgen.

  • 16 April 2008 - 10:33

    Oom Kees-tante Git:

    Hoi Astrid.
    Dank voor je leuke informatie over je tocht. Onze sponsorbijdrage zul je inmiddels wel ontvangen hebben. Leuk dat je ons helemaal op de hoogte gaat houden. Heel veel sterkte en succes. Pas goed op jezelf. Liefs van ons ook voor Dick.

  • 16 April 2008 - 12:19

    Martin Dekens:

    Vol bewondering voor zo een daadkracht. Het wel en wee tijdens je reis zal ik graag volgen.
    Eerst nog even trainen in Mallorca. Tot dan.

  • 16 April 2008 - 15:43

    Josee (de Bruijn):

    Ha die Astrid, je hebt gelijk; het is een geweldig stoere site geworden! Ik wens je ontzettend veel succes toe, zal aan je denken en je natuurlijk blijven volgen. Ciao bella

  • 16 April 2008 - 15:59

    Marianne Verduin:

    Hallo Astrid.

    Heel veel sterkte en natuurlijk heel veel plezier. Wij zullen je mailtjes trouw lezen.
    Groetjes,
    Marianne

  • 16 April 2008 - 17:40

    Loes:

    Wel wij wensen je alle succes nodig ik hou je in de gaten via deze site misschien zie ik nog kans om je ergens op te zoeken.


  • 16 April 2008 - 19:36

    Danny C:

    Veel bewondering voor hetgeen je zal presteren voor het goede doel,
    geef er een lap op....

    Eerst Mallorca....

  • 17 April 2008 - 11:13

    Adri V H:

    Ik wens je alvast veel fietsplezier, zowel op Mallorca als vanuit Sevilla richting Santiago de Compostella (of misschien verder?). Doe het rustig aan en laat je door niemand opjagen! Nu zal ik je alvast regelmatig kunnen volgen via deze site. Groetjes, A3

  • 17 April 2008 - 13:54

    Carla & Arjen:

    Hey As,

    Super veel succes! We blijven je volgen via je mailtjes.

  • 18 April 2008 - 23:44

    Anwar:

    hallo mamie

    heel veel succes in spanje :)
    hoop voor je dat het een mooi avontuur wordt.

    tot morgen ochtend

    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Joepie. Ik ga een maand lang fietsen in Spanje. Dit als beloning voor mezelf omdat ik de Posttraumatische Dystrofie die ook bekend is onder de naam Sudeck of CRPS min of meer verslagen heb. Een ziekte met een wisselend en grillig verloop. Ik tevens deze fietstocht laat sponsoren en de opbrengst is voor de stichting Esperance wat betekent "Hoop voor de Toekomst", zij houden zich bezig met onderzoek en behandeling naar deze rotziekte. Ik hoop dat ik na een maand 2000km op mijn teller heb staan. Maar ook en vooral een boeiende tocht heb gehad. Astrid

Actief sinds 14 April 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 67354

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Op ontdekkingsreis door Japan.

21 Augustus 2011 - 22 September 2011

Toch(t) naar Santiago de Compostella

12 Mei 2009 - 12 Juni 2009

Op weg naar Rome

29 April 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: