Het vertrek - Reisverslag uit Overijse, België van Astrid Huizing-Nieuwenstein - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Overijse, België van Astrid Huizing-Nieuwenstein - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

12 Mei 2009 | België, Overijse

Hallo lieve allemaal,
Dit is het eerste berichtje van de vele kortere of langere die zullen volgen :D over mijn fietstocht naar Rome.
Vandaag vertrek ik dan eindelijk na een wat vreemde aanloop en voorbereidingsperiode. Door de onzekerheid of ik wel kon gaan fietsen i.v.m. mijn hernia en omdat we niet wisten wanneer Dik geopereerd zou worden werd het definitie tidstip van vertrek pas laat genomen. Eerst werd het 15/16 mei toen ja hoor ik vertrek op 14 mei.Tja, ik zal geen Astrid zijn als daar dan toch weer wat van afgeknibbeld moet worden. :lol:
De komende 3 dagen fietst ik alleen. Vanmiddag ga ik als eerste tocht naar Maastricht waar ik dan bij Lennart blijf slapen. Morgenochtend vertrek ik dan, voor mijn gevoel want naar Maastricht ben ik vaker geweest, echt op reis. Dik komt vrijdag met de auto en zal me dan tot volgende week zondag als bezemwagen achter of voor me uit rijden.
Dit was het voor nu even nu maar hopen dat de reis een beetje voorspoedig verloopt. Ik heb er in ieder geval erg veel zin en
tot binnenkort en een dikke knuffel voor iedereen.

ps: vergeet af en toe niet om te reageren dat is nml wel leuk en poud me in moeilijke momenten die ik ongetwijfeld tegenkom op de been, nu ja fiets dus. :wink:
Astrid

  • 12 Mei 2009 - 07:59

    Hans En Marianne Mel:

    Astrid,
    We wensen je heel veel succes met je tocht en doe voorzichtig.
    Groetjes,
    Hans en Marianne Melkert

  • 12 Mei 2009 - 07:59

    Roro:

    Hallo mama,

    Hopelijk vallen de moeilijke momenten nog wel mee. Maastricht zou je iig wel moeten kunnen vinden.
    Veel succes onderweg.

    Roderick

  • 12 Mei 2009 - 08:56

    Karel DE RIDDER En V:

    Veel succes ook van ons uit Dilbeek Astrid, en ionderdaad doe voorzichtig maar vooral geniet er ook van...veel mensen benijden je vanwege deze vrijheid...

  • 12 Mei 2009 - 10:19

    Marja:

    Hoi Astrid, succes met je fietstocht naar Rome. Je hebt er om te beginnen mooi weer bij dat is altijd meegenomen. Nou we blijven je volgen. Maar maak je verslagen niet te lang. Voor mij mag het wel in steno. Liefs en dikke kus Marcel, Marja, Peter en Esther.

  • 12 Mei 2009 - 10:41

    Git En Kees:

    Goede reis en 'arrivederci a Italia'

  • 12 Mei 2009 - 12:10

    Maaike:

    Super veel succes!!
    SUERTE

  • 12 Mei 2009 - 12:51

    Vera:

    Ja hallo, ben je er weer van door voor ik je een goede reis kon wensen. Dan maar via dit berichtje. Ik hoop dat je de regen snel achter je hebt gelaten en lekker van start bent gegaan. Veel succes!

  • 12 Mei 2009 - 14:19

    Loes:

    Hé Astrid heel veel succes hopelijk wordt het weer wat beter voor je maar ik geloof dat je hetzelfs met regen gaat doen hoor.

  • 12 Mei 2009 - 14:26

    Joke:

    Astrid, wat moedig om in dit"klereweer" te vertrekken. Ik hoop voor jou dat dat geen invloed heeft op je rug en hoop je hier vandaan af en toe wat "ruggesteun" te geven.
    Geniet er bovenal van dan blijft het "lijntje" strak..... Groetjes Joke

  • 12 Mei 2009 - 14:29

    Thea:

    Hoi Astrid,

    Ik heb je zien vertrekken in de regen ik hoop dat het weer iets beter was op weg naar Maastricht.
    Groetjes

  • 12 Mei 2009 - 15:41

    Chris (G):

    Toi Toi Toi Astrid, Ik wens je veeeel succes. En laat deze keer 's nachts het fietsenrek niet op de auto staan! Ik zal je reis via de berichtjes volgen. Hoop echt dat alles goed gaat. En vooral niet forceren hé, geen blessures en neem op tijd een beetje rust. Groetjes, Chris (G)

  • 12 Mei 2009 - 16:03

    Floep:

    bij je vorige reis was de route hopeloos het weer meedogenloos maar jij was weergaloos, hoop dat je wat meer beter weer en wat mooiere route's hebt kus van je broertje en weet zeker dat jij weer .... bent. tot gauw x

  • 12 Mei 2009 - 16:32

    Gertie:

    Lieve Astrid,

    en Brussel was GEZELLIG!!!dat doen we na de fietstocht weer.
    Heel veel sterkte en vooral plezier en leuke ontmoetingen, ook voor Dik achter het stuur de beste wensen.

  • 12 Mei 2009 - 17:11

    Marja D:

    Heei Astrid,
    heel veel succes met je nieuwe uitdaging. en lots of sunshine on your way!

  • 12 Mei 2009 - 17:53

    Kees En Marianne:

    Hallo Astrid.

    Heel veel sterkte. Wij zullen aan je denken en regelmatig je berichtjes lezen.
    Liefs,
    Kees en Marianne

  • 12 Mei 2009 - 18:36

    Kris(je):

    hopelijk ben je droog in Maastricht geraakt want hier is het sinds vannamiddag "Pokkenweer".
    goeie moed en nog eens bedankt voor de wijze woorden...(jij weet wel wat ik bedoel...)
    doei, Kris

  • 12 Mei 2009 - 18:54

    Kirrie:

    Hoi mams,

    Gister al even via skype, nu via je mooie site... Heel veel succes met je tocht en ik zie je zowieso 1 juni ergens onderweg :) Wordt vast weer een geweldig avontuur :D
    Dikke knuffel en geniet ervan
    Kirsten

  • 12 Mei 2009 - 19:43

    Dik En Jose (zus):

    Nou Astrid doe voorzichtig he kom a.u.b. heel thuis en heel veel succes met je eigen giro d'ítalia.

  • 13 Mei 2009 - 09:22

    Chris En Ester:

    hey astrid,

    veel fietsplezier. we denken aan je.

    chris en ester

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Joepie. Ik ga een maand lang fietsen in Spanje. Dit als beloning voor mezelf omdat ik de Posttraumatische Dystrofie die ook bekend is onder de naam Sudeck of CRPS min of meer verslagen heb. Een ziekte met een wisselend en grillig verloop. Ik tevens deze fietstocht laat sponsoren en de opbrengst is voor de stichting Esperance wat betekent "Hoop voor de Toekomst", zij houden zich bezig met onderzoek en behandeling naar deze rotziekte. Ik hoop dat ik na een maand 2000km op mijn teller heb staan. Maar ook en vooral een boeiende tocht heb gehad. Astrid

Actief sinds 14 April 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 67351

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Op ontdekkingsreis door Japan.

21 Augustus 2011 - 22 September 2011

Toch(t) naar Santiago de Compostella

12 Mei 2009 - 12 Juni 2009

Op weg naar Rome

29 April 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: