uitnodiging - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Astrid Huizing-Nieuwenstein - WaarBenJij.nu uitnodiging - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Astrid Huizing-Nieuwenstein - WaarBenJij.nu

uitnodiging

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

22 September 2011 | Frankrijk, Sainte-Maure-de-Touraine

Lieve volgers,

Bij deze wil ik alvast mijn trouwe volgers bedanken voor de reacties en de e-mailtjes.
Zondag a.s. zijn we weer thuis. Voor wie zin en tijd heeft staat de taart met de Cava en een hapje of ander drankje koud.
Er komt nog een verslag over onze belevenissen op zondag tijdens de kerkdienst in de kathedraal van Santiago. Dat is absoluut de moeite waard.
hartelijke groetjes en een knuffel,
Astrid

  • 22 September 2011 - 07:08

    Esther:

    Het mag best nog een keer gezegd worden: ik ben echt super trots! Heel veel zin om je zondag een goede knuffel te geven. Tot dan,

    Es

  • 22 September 2011 - 10:20

    Marianne Verduin:

    Bedankt voor de uitnodiging.
    Wij drinken thuis een borrel op je reis.
    veel plezier en gezelligheid zondag.
    Groet,
    Kees en Marianne

  • 22 September 2011 - 15:41

    Marcel En Stella:

    Bedankt voor de uitnodiging.
    We komen zeker even langs,want dat verdient toch wel een persoonlijk applaus.

    tot zondag

  • 22 September 2011 - 16:06

    Ans:

    Helaas voor zondag ik ben in Zeeland - maar ergens op een avond die week erna - spring ik binnen - Ans

  • 22 September 2011 - 16:37

    Kirsten:

    Hoi mams,
    Helaas, helaas, aangezien ik nachtdienst heb het hele weekend en deze al om 18u begint kan ik niet komen delen in de feestvreugde... Maar ik kom nog wel een andere keer voor de bubbels ;)
    Groetjes en xxx

  • 23 September 2011 - 07:29

    Floep:

    Hoi zusje,

    Weer met verbazing je verslagen zitten lezen, helaas voor mij deed ik dit meestal voor het slapen gaan, heb nu nog grotere walletjes onder mijn ogen xx.
    Zondag kunnen wij helaas niet, Peter en Mieneke zijn 25 jaar getrouwd en geven a.s. Zondag hun feestje. Aangezien ik toedertijd getuige was op hun bruiloft mag ik daar niet ontbreken, maar we spreken gauw ff af.

    Groetjes Marja en Marcel.

  • 24 September 2011 - 18:30

    Thea:

    Hoi Astrid,

    Helaas kan ik morgen niet komen.
    Ik ben ziek.
    We spreken wel een andere keer af met een lekker kopje thee.

    liefs Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Joepie. Ik ga een maand lang fietsen in Spanje. Dit als beloning voor mezelf omdat ik de Posttraumatische Dystrofie die ook bekend is onder de naam Sudeck of CRPS min of meer verslagen heb. Een ziekte met een wisselend en grillig verloop. Ik tevens deze fietstocht laat sponsoren en de opbrengst is voor de stichting Esperance wat betekent "Hoop voor de Toekomst", zij houden zich bezig met onderzoek en behandeling naar deze rotziekte. Ik hoop dat ik na een maand 2000km op mijn teller heb staan. Maar ook en vooral een boeiende tocht heb gehad. Astrid

Actief sinds 14 April 2008
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 67333

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Op ontdekkingsreis door Japan.

21 Augustus 2011 - 22 September 2011

Toch(t) naar Santiago de Compostella

12 Mei 2009 - 12 Juni 2009

Op weg naar Rome

29 April 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: